January 14, 2011

Dungeon Hunter II

Nå som jeg sitter på bussen på vei til Oslo for helgen, og tenker på hvordan jeg skal få tiden til å gå. Skal jeg se på Breaking Bad, eller kanskje se en film?

Så slår det meg: Gameloft lanserte 9. Desember 2010 et fantastisk spill til min iPhone, som også er lansert til iPad. Og dette spillet har jeg allerede kjøpt, men dessverre latt ligge for lenge nå, så da bestemmer jeg meg for å spille det.
Og navnet på herligheten? Dungeon Hunter II! Til den nette sum av NOK 39,- kan det også bli ditt.
Selv om det hadde kostet 100,-, så hadde det vært verdt pengene. Det er et fantastisk gameplay - du kan selv velge om du vil spille med en virtuell joystick, eller om du vil styre med touch-metoden. Om du velger å styre med touch-metoden, så er det enkelt og greit bare å dra fingeren rundt omkring på spillebrettet, eller bare trykke der du vil gå til.

Det er et stort utvalg av quests og side-quests, og ettersom det er en del av GameCenter, så finnes det også mange achivements man kan oppnå.

Jeg har allerede lagt ned en del timer i spillet, og jeg kommer ikke til å la det bli med det.

Så all ære til Gameloft for å ha skapt et fantastisk spill som både er underholdene, har bra gameplay og som ser urolig lekkert ut på retina skjermen til min iPhone 4!

Spillet kan kjøpes her, og under har jeg lagt ved en liten trailer.
Enjoy, og husk at det er et virkelig liv der ute også.

No comments:

Post a Comment