January 13, 2011

Velkommen til min blogg!

Hei hei.
Jeg tenkte jeg skulle opprette en blogg rett og slett for å ha et sted å skrive litt om hva jeg tenker på innenfor elektronikkens og musikkens verden, dette være seg spill, musikk, filmer, data, gadgets, konserter, klubbkonsepter og festivaler.
Hvor mye jeg kommer til å skrive, eller om det kommer til å være interessant for allmennheten - det gjenstår jo bare å se.
Ønsker dere alle en riktig fin Tirsdag, og håper det nye året har startet bra for dere alle.
Vangar er forresten hentet fra Tolkiens univers. Det er en gruppe Lysalver som i følge mytologien lever i luften, og er en undergruppe av Calaquendi.
P.S: Jeg hadde først en blogg på blogg.no, men etter et par dager valgte jeg å bytte, og flyttet dermed over gamle innlegg også som dere kan lese i arkivet.

No comments:

Post a Comment